Inscríbete

Para formar parte do CB Redondela, deberás entregar unha foto tamaño carné, unha fotocopia do DNI ou fotocopia do Libro de Familia, unha ficha do CB Redondela (abaixo).

Os documentos que aquí vos ofrecemos deberédelos imprimir, cubrir a man e entregarllos a un adestrador/a ou membro/a do club ao comezo dos adestramentos da vindeira tempada.

Calquera dúbida podédela consultar no enderezo electrónico c.b.redondela.chapela@gmail.com.

Cuotas

Directiva do Clube Baloncesto Redondela quere poñer en coñecemento dos pais e nais dos rapaces as cuotas que serán obrigatorias para a tempada que comeza  co novo curso escolar.

A cuota mensual terá este ano unha subida, polo que a actividade pasará a custar 20 euros mensuais.

As diferentes formas de pago que se poden facer son as seguintes:

ANUAL:  Un único pago de 180 euros (9 meses x 20 euros) a realizar ata o 10 de Outubro

EN DUAS CUOTAS: Dous pagos de 90 euros. A realizar nos meses de Setembro e Xaneiro.

EN TRES  CUOTAS: Tres pagos de 60 euros. A realizar nos meses de Setembro, Decembro e Marzo.

Os pagos deberán facerse efectivos nos primeiros 5 días de cada mes.

O número de conta no que farán os ingresos é a que este Clube ten o seu nome na La Caixa.(Caixabank)

Nº Conta        ES52-2100-2989-1402-00137918

En calqueira das modalidades de pago é obrigatorio poñer no recibo o nome do xogador e a categoría na que xoga. E entregar o adestrador o xustificante do pago.

A Xunta Directiva

Ficha de datos CB Redondela