Historia

Marrazoak es un club que fundamos un grupo de amigos (Pistolas, Iñaki, Imanol y Txotxe) allá por el año 1995 para practicar juntos el deporte que más nos gusta, el baloncesto. A pesar que la plantilla ha cambiado en estos años, la filosofía original  permanece intacta (baloncesto y amistad).

En torno al equipo hay mucha gente, que aun no teniendo ficha, va a entrenar cuando puede y a las cenas aunque no pueda, también forma parte del club.

Jugamos los sábados a las 16:25 en el polideportivo Las Llanas, aunque los entrenamientos los realizamos en el polideportivo de La Benedicta, ambos en Sestao.

Marrazoak lagun talde batek (“Pistolas”ek, Iñakik, Imanolek eta Txotxek) osaturiko taldea da 1995. urtearen inguruan, gehien gustatzen zitzaigun kirola egiteko, saskibaloia. Nahiz eta jokalariz aldatu, hasierako filosofia berdina jarraitzen du (saskibaloia eta laguntasuna).

Taldeari begira jende asko dago, nahiz eta fitxa gabe, entrenatzera doa ahal duenean eta nahiz eta afarietara ezin joan taldearen parte dira.

Larunbatetan jokatzen dugu 16:25 etan “Las Llanas” kiroldegian, baina entrenamenduak Benedikta kiroldegian egiten ditugu, biak Sestaon.