Història

El Club Bàsquet Tiana es va crear oficialment el Setembre de l’any 2008. Dos aficionats al bàsquet van decidir de donar un cop de mà al poble de Tiana amb la creació del CB Tiana. Aquest CB Tiana agafava el relleu del Bàsquet Tiana Thalassa tot i que va ser el Gener del 2008 quan es va començar a gestionar els equips de bàsquet.

Eduard Giménez Gil i Guifré Lluís Gol van ser els qua van donar l’impuls necessari i posteriorment amb la incorporació com a coordinador del club en Josep Díaz Solís comença a agafar forma tota la estructura de club.

De tenir 3 equips, es va passar a tenir-ne 13 amb un total de 170 jugadors i jugadores, 13 entrenadors i 5 delegats. Amb un nombre de jugadors i jugadores de Tiana.

Tots els equips juguen i entrenen al recent inaugurat Poliesportiu Municipal de Tiana.

La instal·lació esportiva compta amb una àmplia pista esportiva de més de 1.100 metres quadrats amb la possibilitat de dividir-la en 2 espais diferenciats a través d’una cortina separadora. També disposa de quatre vestuaris de grups de gairebé 40 metres quadrats cadascun, 2 vestidors per arbitres, servei de bar i grades amb capacitat per a 255 espectadors.

El caliu del pavelló es completa amb el parquet especial per diverses activitats esportives.

La intenció primera dels membres de la Junta és la pràctica del bàsquet i d’esport com a via de salut i formació educativa de les persones. Així mateix com portar el nom del nostre poble per tot Catalunya que és la zona on habitualment juguen els nostres equips.

La implicació en aquest projecte esportiu de tots els jugadors, tècnics i pares, mares i resta de família és molt important i és gràcies a tots ells l’èxit que el bàsquet té al nostre poble on desitgem que s’arreli amb força.